DIY: Μαράκες από ρολό

Μετά από ολιγοήμερες διακοπές γεμάτες από αγαπημένους ανθρώπους, μικρούς και μεγάλους, με πολλά χαμόγελα και γέλια, επιστρέψαμε και πάλι στην βάση μας! Γεμίσαμε μπαταρίες, αποσυνδεθήκαμε λίγο αλλά κάπως έτσι παίρνουμε εμείς τις δυνάμεις μας και προχωράμε! Γι' αυτό και το μικρό διάλειμμα από τις δραστηριότητές μας. Τη σημερινή ωστόσο σας την χρωστάω από αρχές του Ιουνίου. Είναι ένα ακόμα αυτοσχέδιο μουσικό όργανο, το οποίο μοιράστηκε στους λιλιπούτειους μαθητές μου ως ενθύμιο της χρονιάς που πέρασε. Έχω πει πολλές φορές ότι αυτά τα μικρά χαμόγελα μου θυμίζουν τον λόγο που επέλεξα την δουλειά μου και προσπαθώ με κάθε τρόπο να την εξελίξω! Έτσι λοιπόν, κι εγώ από την μεριά μου ήθελα να τους ευχαριστήσω γι' αυτό.


Πολύ απλές, με ιδιαίτερο σχήμα σε καλοκαιρινή διάθεση! Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής:


Υλικά

Ρολό από χαρτί τουαλέτας
Ρύζι
Κολλητική ταινία απλή και χρωματιστή
Ψαλίδι


Κλείνουμε με τη κολλητική ταινία την μία άκρη του ρολού και γεμίζουμε με ρύζι.


Κλείνουμε και την άλλη μεριά του ρολού σε διαφορετική κατεύθυνση όπως φαίνεται στις φωτογραφίες.


Είναι ήδη έτοιμες με αυτές τις 2 κινήσεις!


Στην συνέχεια τις στολίζουμε με τις χρωματιστές ταινίες.


Τα ταααα! Έτοιμες! Το ρολό από χαρτόνι κάνει τον ήχο πιο γλυκό από τον συνηθισμένο της μαράκας και δεν κουράζει.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάστε:




1 σχόλιο:

Από το Blogger.