20 ώρες Χριστουγεννιάτικων Μελωδιών

Κυριακή, Δεκεμβρίου 24, 2017

Σας είπαν τα κάλαντα σήμερα; Τα είπατε εσείς; Εγώ θέλω πολύ να μου λένε τα κάλαντα τα παιδάκια! Λατρεύω να τα βλέπω με τα τριγωνάκια τους ή τα οργανάκια τους στο δρόμο και να πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι και από μαγαζί σε μαγαζί. Σήμερα άκουσα 2 πρώην μαθήτριές μου με τρομπέτα και τρομπόνι να τα παίζουν και συγκινήθηκα! Το 'χω σαν γούρι να ακούω τα κάλαντα, οπότε μέσα σε όλο το χιονισμένο σκηνικό σε συνδυασμό με τον χειμωνιάτικο ήλιο, τα όμορφα ακούσματα και το μικρό χεράκι που με κρατούσε, μου δημιουργήθηκε ένα υπέροχο αίσθημα ευφορίας.

Κι επειδή γιορτή χωρίς μουσική δεν γίνεται, έφτιαξα μία λίστα στο Υoutube όπου θα βρείτε περίπου 20 ώρες συνεχόμενων Χριστουγεννιάτικων μελωδιών!
Είναι αγαπημένες μελωδίες, από μεγάλους ερμηνευτές!
Για να την ακούσετε, πατήστε εδώ.

Στο παρακάτω βίντεο θα πάρετε μια γεύση.



Εύχομαι όλοι να έχετε υπέροχες μέρες, φωτεινές και γελαστές!

Καλά, μουσικά Χριστούγεννα!

2 σχόλια:

  1. 20 ολόκληρες ώρες! Ή μπαίνεις στο κλίμα βρε παιδάκι μου ή δεν μπαίνεις, έτσι; :) Μπράβο σου! Αγαπώ τη χριστουγεννιάτικη μουσική, με ταξιδεύει...
    Και του χρόνου με υγεία, χρόνια πολλά Σοφία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Ή μπαινεις ή δεν μπαίνεις στο κλίμα! Χρόνια πολλά Μαρία μου να χαίρεσαι την οικογενειά σου!

      Διαγραφή

Από το Blogger.