Τα καλύτερα της εβδομάδας

Παρασκευή, Οκτωβρίου 13, 2017

Πάει και αυτή η εβδομάδα. Ήταν από αυτές τις βδομάδες που έχεις προγραμματίσει τα πάντα και τελικά έχει βγει ένα 20%. Δεν είναι πάντα κακό όμως αυτό με εξαίρεση τις αγαπημένες μας ιώσεις που δεν αφήνουμε καμία παραπονεμένη! Όπως και να χει, περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη γιατί μας επιφυλάσσει όμορφα πράγματα. Stay tuned! Μέχρι τότε όμως πάμε να δούμε τα καλύτερα αυτής που τελειώνει:

Ξεκινάω με τα 5 άγνωστα Μουσεία του Πανεπιστημίου Αθηνών που αξίζει να επισκεφτείτε με τα παιδιά σας. Το ξέρατε ότι υπάρχει Μουσείο Παιδείας;


Γιατί λέμε ΝΑΙ στην μουσική εκπαίδευση; Εδώ, εξηγούνται όλα απλά και τεκμηριωμένα.


Ένα άρθρο για τα 8 είδη νοημοσύνης. Η θεωρία του Dr. Howard Gardner με λίγα λόγια. Ποια νομίζετε ότι διαθέτει το παιδί σας;



Πολύ μ'αρέσουν οι χειροτεχνίες με τα ρολλά από χαρτί κουζίνας ή χαρτί υγείας! Πάντα έχω μέσα στο συρτάρι μου. Αν και δεν με ενθουσιάζει το Halloween (μόνο οι Helloween στα νιάτα μου!), μ' άρεσε πολύ αυτή εδώ που τα ρολλά μεταμορφώνονται σε τερατάκια!


Τελευταία δεν έχω πολύ έμπνευση στα πρωινά μου. Ψάχνοντας λοιπόν κάτι για να γαργαλίσω και πάλι τον ουρανίσκο μου έπεσα πάνω στο παρακάτω λαχταριστό video με 3 συνταγές για Smoothie Bowls.


Να έχετε ένα όμορφο και νόστιμο Σαββατοκύριακο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.