Πολύχρωμοι φασαριόζοι ήλιοι

Κυριακή, Ιουνίου 18, 2017

Διάλεξα την πιο γκρίζα και βροχερή μέρα για να κάνω την πιο πολύχρωμη και ηλιόλουστη ανάρτηση. Κάθε χρόνο, η χρονιά μου αρχίζει και τελειώνει με την σχολική περίοδο. Το καλοκαίρι γίνεται η φόρτιση των μπαταριών, τον αύγουστο μπαίνουν οι στόχοι και τον Ιούνη η αξιολόγηση της χρονιάς. Δηλαδή, τα "New Year's resolutions" μου γίνονται τον Αύγουστο και όχι τον Δεκέμβρη! Τώρα όμως είναι Ιούνης οπότε ήρθε η ώρα της αξιολόγησης και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων για την στήριξη και την πίστη των ανθρώπων δίπλα μου σε ό,τι κάνω. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους (ηλικιακά) μεγάλους αλλά ένα ακόμα μεγαλύτερο στους μικρούς! Η ανάγκη για ένα πιο "έμπρακτο" ευχαριστώ με οδήγησε στην δημιουργία των αναμνηστικών που έγιναν με περίσσια χαρά και μεράκι! Μέσα σε χειροποίητα χάρτινα σακουλάκια έκλεισα μέσα πολύχρωμους, φασαριόζους ήλιους και τους χάρισα στα μικράκια μου. Πάμε να τα δούμε αναλυτικά:

 Υλικά

3 ξυλάκια
1 κουδουνάκι
1 καπάκι
μαλλί


Δένουμε με λίγο μαλλί τα ξυλάκια μεταξύ τους και βάζουμε το κουδουνάκι μέσα στο καπάκι. Προτιμήστε το καπάκι να είναι λίγο βαθύ για να ακούγεται καλύτερα το ¨ντριγκι ντρίγκι".



Βάζουμε τα ξυλάκια πάνω στο καπάκι...


...και αρχίζουμε να πλέκουμε γύρω γύρω!


Τα ταααα! Έτοιμος ο ήλιος μας!


Έκανα κι άλλους, κι άλλους...



Ναι, αλλά πρέπει κάπου να τους βάλω για να τους χαρίσω. Με την βοήθεια αυτού του μαγικού βίντεο έφτιαξα αυτές τις χαρτοσακούλες.



Δεν νομίζω να ξαναγοράσω μικρή σακούλα! 



Μπήκανε μέσα!



Τα ταααα! Έτοιμα όλα!



Και του χρόνου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.